TESTIMONI PENGGUNA MESIN SULAM MC300e {Reena}

Salam... testimoni ni Sheila ambil dari blog si Reena... salah sorang downline Jurra-Sewcute. Kalau belum pernah ke blog si Reena dan Jurra ni pergi le tengok... banyak benda yang kiut-miut ni...suka tengok.. Memang diorang berdua ni berbakat besar...
Nih pic kat bawah nih sesaje nak tunjuk betape beshnye.... mesin jahit Janome yang bole buat embroidery nih.. mesin jahit nih aku dah beli lame dah kiranya lepas aku beli mesin jahit Janome edition Harmony tuh...
So, sekarang nih aku dah de 2 mesin jahit brand Janome nih... sukenye... sukenye...
Kenape mesin jahit nih besh, sebab takyah nak kena godek lebih-lebih.. hanya memerlukan beberapa picitan sahaja..
pilih design, letak benang pastu jalan....
yang penting... bole tayang-tayang... embroidery yang dah siap tuh... hihi...
Embroidery nih aku buat untuk towel damien, bukan ape... takut akak baby sitter tuh kompius dengan towel abang dengan kakaknye....
cane, beshkan??


p/s - sape nak tempah embroidery dengan aku, bagitau lerrr.... =D





Bookmark and Share

Post a Comment

1 Comments