{IKLAN} BIOSTEEN











Salam kepada semua pengunjung blog Sheila ni.... harap sihat-sihat hendaknya... korang pernah tak dengar produk Biosteen??? Di sini Sheila nak kongsikan sedikit info tentang produk Biosteen ni...


Apakah Biosteen?

Biosteen merupakan produk terunggul dengan formulasi hebat gabungan dari bahan – bahan terpilih dan berkualiti tinggi disamping dapat membekalkan pelbagai nutrient penting yang diperlukan oleh tubuh badan. Biosteen gabungan daripada ekstrak Manggis, Habbatussauda’, Goji, Madu Lebah, Roselle dan di perkaya dengan Air Zam Zam.

Kaya dengan omega 3 dan 6 yang dihasilkan oleh habbatussauda.
Ia merupakan nutrisi terbaik bagi sel otak untuk meningkatkan daya ingatan dan kecerdasan.

Biosteen juga mengandungi pelbagai vitamin yang dikehendaki oleh tubuh seperti vitamin B1, B2, B3, B5  dan Vitamin C di samping pelbagai zat logam seperti magnesium dan potassium.

Biosteen diadun di bawah standard pengilangan IMP (Islamic Manufacturing Practice), serta di sahkan halal oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).

Pengambilan secara berterusan dapat membantu mengekalkan kesihatan dan kecantikan luaran dan dalaman



Khasiat XANTHON iaitu bahan aktif dalam buah manggis dapat membantu mencegah pelbagai jenis penyakit kerana ia mengandungi antioksida yang sangat tinggi dimana ia dapat memberi perlindungan kepada tubuh manusia daripada serangan radikal bebas serta dapat mencegah dan mengurangkan risiko penyakit kronik. Antara komponen yang terdapat di dalam buah manggis terdiri daripada IRON, FIBER, CALSIUM, VITAMIN C, POTASSIUM, VITAMIN B2, PROTEIN, CATHECHINS, TANNINS, PHOSPHORUS, SODIUM, VITAMIN B1 dan NIACIN.

Menurut kajian DR DAVID A. MORTON, Ph.D, buah manggis mempunyai bahan aktif biologi yang sangat kaya dengan ANTIOKSIDAN dan sangat berkesan untuk mencegah penyakit. Selain mengandungi vitamin, polysaccharides dan stilbenes, buah manggis ini unik kerana mempunyai makanan tambahan bioaktif yang hebat iaitu XANTON.

Kajian menunjukkan XANTON mempunyai kesan positif kepada keseluruhan sistem badan, menurut Penyelidik J.Frederick Templelan,M.D. Dari penambahan tenaga untuk melindungi sistem dalam tubuh dari radikal bebas, XANTON menyampaikan faedah yang luas, XANTON merupakan sebahagian daripada super antioksidan yang paling mujarab dan berkesan secara semulajadi.

Kajian sains terhadap buah manggis telah dilakukan 100 tahun dahulu dimana lebih dari 110 kajian telah dikeluarkan di dalam jurnal-jurnal sains. Penemuan sains tentang FITONUTRIEN, juga dikenali sebagai fitokimia, adalah sebatian bioaktif semulajadi yang ditemui dalam makanan tumbuhan.

Ianya menyediakan manfaat yang lengkap seperti kesan antioksida dan sistem imun bagi membantu menggalakkan fungsi badan yang sihat. Fitonutrien yang berkuasa ditemui di dalam kulit manggis ialah Xanthon. Ianya wujud secara bioktif semulajadi dan memiliki ciri-ciri ANTIOKSIDA yang hebat.

Ingin ditegaskan bahawa Biosteen BUKAN UBAT, tetapi khasiat Xanton dalam kulit buah manggis dapat membantu mengatasi pelbagai jenis masalah penyakit seperti KANSER/ PERTUMBUHAN TUMOR, KENCING MANIS, DARAH TINGGI, JANTUNG/SALURAN DARAH, GOUT, ARTHRITIS, SAKIT SENDI, SENGAL BADAN, MIGRAINE/ SAKIT KEPALA, STROK/PENYAKIT PARKINSON, MASALAH SARAF, PENYAKIT ALZHEIMER (NYANYUK), GASTRIK/ULSER, SEMBELIT, CIRIT BIRIT, KEGEMUKAN, ASMA/LELAH, STRESS/KEMURUNGAN, KECANTIKAN & MELICINKAN KULIT, MASALAH SENGGUGUT / PMS, MENOPAUSE, MASALAH KULIT

Kalau ada sesiapa yang berminat dengan produk Biosteen ni samada nak dapatkan produk atau nak tanya lebih lanjut sila hubungi Miza @ 012-468 2066 (untuk pengetahuan, Miza ni makcik Sheila)


SILA KLIK BUTTON DI BAWAH UNTUK MELAWAT WEBSITE BIOSTEEN NI YE








Bookmark and Share

Post a Comment

0 Comments