Pattern by Popolok Design | Pattern review

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Hari minggu yang lalu sheila sibukkan diri dengan kerja-kerja mencantum dan menyambung pola. Due date untuk dijadikan baju adalah sebelum atau pada 23 Jun 2013.
popolok-design-1
Beginilah keadaan pola yang telah siap dicantum. Kepada sesiapa yang berminat untuk dapatkan pola ni silalah ke kedai online Popolok di sini http://www.etsy.com/shop/popolok. Ada macam-macam pattern yang boleh didapati di sana ye… Popolok ni owner dia Alviana. Sheila ni kira silent reader blog Alviana ni. Beliau memang suka menjahit…Boleh kata kebanyakan baju-baju Alviana ni dia jahit sendiri…kagum.

Jadi…berbalik kepada pola di atas… Sheila terima dalam bentuk pdf dan perlu di cantum mengikut tanda-tanda yang telah diberikan. Arahan langkah demi langkah juga diberikan…. jadi tak susah.

Alviana sangat prihatin dengan pattern yang dihasilkan. Kalau dibandingkan pattern daripada pengeluar yang lain kebanyakannya setiap bahagian akan ada yang bertindih antara satu dengan yang lainnya… tapi pattern dari Popolok Design ni tidak bertindan antara satu dengan yang lainnya. Sangat mudah untuk difahami…

Ok… nak back to work… kalau nak beli pattern ni, feel free untuk singgah di kedai online Popolok. Sehingga jumpa lagi… tataaa…

Post a Comment

3 Comments

  1. Awk, popolok ni cme ade girl patterns je ke? Women dress ada tak?

    ReplyDelete
  2. Afrah,

    Cuba check dekat link yang sheila bagi tu. Rasanya buat masa ni popolok focus untuk design kanak-kanak sahaja rasanya.

    ReplyDelete
  3. Tq for info nanti nak tgk2 juga.

    ReplyDelete