Birthday datang lagi...

Esok birthday anak sulung Sheila, Adini yang ke-11. Sekejap je dah besar, rasa macam baru semalam je melahirkan Adini.

(cerita lanjut tentang kek papa Adini, sila klik pada gambar)


Kalau untuk papa Adini yang birthdaynya pada 9 Januari yang lalu Sheila order cake ni dari kakak ipar yang berseni dan sangat kreatif sekali - Kak Wati dari cupcakekasih... kali ni untuk Adini lain sikit... mama lak nak masak sendiri... hehehe

Sebelum masuk cerita tentang kek Adini, nak cerita tentang kek papa Adini dulu... Kisahnya, pada 9 Januari 2009 tu selain daripada sambutan hari lahir yang ke-34, ia juga merupakan hari terakhir papa Dini bekerja makan gaji. Lepas ni dah jadi boss sendiri pulak. Jadi disebabkan kami ni satu office, makanya, Sheila pun aturkan satu sambutan hari lahir yang gempak untuk suamiku itu.

Untuk merialisasikan surprise parti ni, Sheila contact Kak Wati@Jun... maklum le nak sebiji kek yang da bomb.. glamour dan mesti tak boleh lupa sampai bila-bila... dan itulah hasilnya. Meriah... sedap... dan memang romantiknya... (bila le giliran Sheila nak dapat kek macam ni???). Bukan aje kek ni yang merah dengan strawberry... rasanya muka Sheila pun blush juga... maluuuu ^_^. Maklum le... kata-kata yang tertulis pada kek tu yang sungguhhhh... aaahhhhhhhh... Hati mana tak cairrr... semuanya idea kak Wati... Tapi memang my husband tak sangka dan memang dia betul-betul terkesima melihatkan kek yang kalah kek kahwin kami dulu... ish..ish..ish..


`YOU'RE MY SPECIAL LOVE BEYOND COMPARE. A STAR SHINING ABOVE THE REST.... & HAPPY BIRTHDAY SAYANG.'


Untuk kak wati, thanks a lot kak... lain kali nak order lagi.


Berbalik pada kisah kek untuk Adini... hmmm Sheila masak kek coklat. Dekorasi tak ada idea lagi... banyak nak pikir malam ni, ada tudung yang nak kena jahit dan ada exam esok hari... esok tak ada buat majlis hari jadi sebab surau dekat rumah ada buat sambutan Isra' Mi'raj, jadi makan-makan dekat surau aje. Kek ni buat syarat je dan nak buat eksperimen... harap-harap menjadi.

Keknya dah masak... Adini sibuk benar nak mengadun bahan2nya sendiri. Senang sikit bila anak dah besar ni, ringan sikit kerja... Ok, kena tunggu sampai esok, nak bagi kek betul-betul sejuk... Malam ni Sheila fikirkan temanya, tapi impian Adini adalah kek macam ni...


(Meriahnyaaa Adini, mampu ke mama nak realisasikan impian anak yang seorang ni???)

Nantikan update daripada Sheila tentang hasil kek untuk Adini...


Hingga jumpa lagi, "have a nice day".

Post a Comment

0 Comments